Felietony i Porady

Moc niedoskonałości w nowej kampanii reklamowej Diesel

Dodano 11 września 2017 03:09, przez Katarzyna Frąckowiak
Moc niedoskonałości w nowej kampanii reklamowej Diesel

Do internetu trafiła nowa kampania reklamowa marki Diesel. “Idź z wadą” to hasło ją promujące. Amerykański brand wielokrotnie w swoich kampaniach reklamowych udowadniał, że jest nietuzinkowy. Marka bardzo często jest przez to nazywana kontrowersyjną.

Zadaniem kampanii jest udowodnienie, że niedoskonałość to siła. Na trwającym minutę filmiku “Go with The Flaw” promującym markę Diesel możemy zobaczyć dziewczyny i chłopaków, którzy mają jakiś defekt. Zez, odstające uszy, blizny, zrośnięta brew. Modele i modelki prezentują swoje wady z dumą. Reżyserem filmu jest François Rousseleta, natomiast nakręcił go Tom Sloan.

“Bycie innym jest piękniejsze niż bycie perfekcyjnym”, mówi Nicola Formichetti, dyrektor kreatywny marki Diesel.

“Zmieńcie sposób patrzenia na swoje wady, a zmienią się one w atut. Pokonujcie przeszkody i lęki, a wasze życie będzie lepsze”, dodaje. 

Kampania “Go with The Flaw” specjalną inaugurację miała 6 września w Pekinie. Był to także debiut limitowanej kapsułowej kolekcji, która powstała przy współpracy z chińską gwiazdą muzyki Chrisem Lee.

Zgodnie z duchem nowej kampanii reklamowej Diesel ponownie uruchomił konto na Instagramie, usuwając przy tym wszystkie dodane do tej pory zdjęcia. Marka wydała krótkie oświadczenie wyjaśniające strategię. 


“Uważamy, że perfekcja jest nudna. Na Instagramie każdy szuka perfekcji. Idealnego zdjęcia  i idealnego życia. Jesteśmy tym zmęczeni, dlatego usunęliśmy wszystkie zdjęcia i zaczynamy od nowa. Nieperfekcyjnie”.

My jesteśmy na tak, a Wy?

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !