
Polecamy
torebki LOBOS
26 listopada 2018, 02:11
https://lobos.ithttps://lobos.itMarka LOBOS tworzy artystyczne torebki, które w pięć sekund można przemienić w klasyczny model. Unikatowe wzory tworzone są dzięki współpracy z utalentowanymi artystami. W obecnych modelach są to ręcznie robione skórzane mozaiki. Doświadczony zespół Lobos zajmuje się projektowaniem ponadczasowych kształtów oraz dba o ty, aby kolorystyka była zgodna z najnowszymi trendami, dzięki czemu końcowy produkt jest zarówno oryginalny i na czasie. więcej »

MOYE, polska marka luksusowa specjalizująca się w naturalnych jedwabiach, przygotowała zjawiskową kolekcję, która celebruje sztukę wypoczynku – dziedzinę, która w dzisiejszych czasach jest często zapominana.To przypomnienie, że komfort i jakość są ponadczasowe. więcej »

Propozycje Parfois na jesienny sezon to krata w różnym wydaniu - powraca z wielką siłą i pojawia się na torebkach, chustach i odzieży. więcej »

GAU to nic innego jak skrót angielskiego zwrotu “Great As You”. Polska marka odzieżowa skupia się na minimalistycznych, a przede wszystkim dobrych jakościowo ubraniach. więcej »

Reflection...Odbicie... jej odbicie. Wizerunek to cechy osobowości określone formą, kolorem, strukturą. Wydobyty na zewnątrz, czasami określony tylko jednym mocnym elementem, który jest, jak główna cecha naszego wewnętrznego ja. Jest manifestacją charakteru, naszą flagą, symbolem, lustrzanym odbiciem, na które patrzymy ze spokojem, gdy wszystko co na zewnątrz, ma potwierdzenie z tym, co wewnątrz nas. więcej »

Masenso to marka, która powstała w 2017 roku, zmienia się wraz z jej właścicielką Malwiną Pietraszewską, która swoich projektach chce przekazać kawałek tego co jest dla niej ważne czyli naturalność, poznawanie świata i zrównoważona moda w duchu fair trade. więcej »

Pasja do mody, szczególnie tej polskiej. Świadomość stylu, dobra jakość i wygoda, nawet na szpilkach. To połączyło Magdalenę Kanoniak, jedną z najpopularniejszych vlogerek w Polsce, oraz markę Paso a Paso i stało się inspiracją do stworzenia wspólnej kolekcji butów. Ręcznie robione klasyczne czółenka, rockowe botki ze srebrnymi klamerkami czy eleganckie trampki obszyte żakardową tkaniną w kwiaty - to tylko niektóre z modeli. Cała linia Radzka x Paso jest już dostępna w sprzedaży! więcej »

To emanujący majestatycznym i tajemniczym pięknem księżyc stał się inspiracją do stworzenia unikatowych wzorów biżuterii. Powstała w 2017 roku marka bardzo szybko oczarowała swoje klientki: kobiety ceniące niebanalne piękno i harmonię ukrytą w minimalistycznych formach. Wyjątkowa biżuteria łączy w sobie kobiecą subtelność, lekkość i wyrafinowaną prostotę, które zachwycają i przykuwają uwagę. więcej »

PAULABAAR to nowa marka akcesoriów absolwentki Katedry Mody ASP w Warszawie – Pauliny Bierzgalskiej-Sikorskiej. Stworzona z myślą o świadomych konsumentach mody, PAULABAAR łączy ze sobą współczesne ideały slow fashion z rzemiosłem i luksusowym wykonaniem. Wszystkie produkty wykańczane są ręcznie, z dbałością o środowisko. Ich wytrzymałość dorównywać ma tym sprzed ery masowej produkcji. więcej »

Kształty pojawiające się zarówno w kampanii, jak też składające się na dane kroje ubrań. Niby proste, jak zawsze, ale jednak w nowoczesnym wydaniu. Precyzyjne w formie i wykonaniu. I kolorowe! Głęboka, butelkowa zieleń, nasycona czerwień, szminkowy, brudny róż i gołębi szary. To tonacje, które grają główne role, wyróżniając klasyczne projekty kolekcji jesień-zima 2018/19 marki Elementy. więcej »

MOYE – polska marka premium – przygotowała kolekcję jedwabnych akcesoriów, stworzoną z myślą o współczesnej kobiecie, która ceni sobie ekskluzywne dodatki wykonane z najwyższej jakości materiałów. więcej »

Wieczorowe wyjścia rządzą się własnymi prawami. Inaczej przygotujemy się na bal czy galę,odmiennie na swobodniejsze wydarzenia w stylu cravate noire, kolejną historią są cocktail party.O sukcesie lub porażce stylizacji decydują detale. To własnie na nich warto skupić przykompletowaniu looku. W zadaniu tym pomoże Versus Versace. więcej »

W górzystej Szwajcarii, z dala od zgiełku i w otoczeniu zachwycającej swym pięknem przyrody, pewna kobieta wyrusza w sentymentalną podróż przez Alpy. Tak oto rozpoczyna się nowa kampania marki Triumph, promująca kolekcję na sezon Jesień/Zima 2018. W trakcie swojej drogi, bohaterka doświadcza zarówno spokoju płynącego z natury, jak i zimowych spotkań w gronie dawnych przyjaciół. Ta alpejska podróż, pełna nostalgii i zarazem radosnego oczekiwania na nowe czasy, znajduje odzwierciedlenie we wzorach, kolorach i fasonach całej kolekcji Triumph w najbliższym sezonie. więcej »
KONKURS
przejdź do działu KONKURSY »MODA

LOOK TYGODNIA
![[Look tygodnia] Emilia Clarke podczas SAG 2016](http://media.sophisti.pl/photologue/photos/cache/4ZE9ukwfnq6eAvQEDBngUR89EUYHarH1_beta_240.jpg)
NA TOPIE

BUTIK
