
Uroda
KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, która tworzy swoje opakowania w całości z plastiku odzyskanego z oceanu
23 października 2018, 03:10
Od 2019 roku KEVIN.MURPHY wprowadzi na wszystkie rynki opakowania wyprodukowane z materiałów z recyklingu oceanicznych śmieci (OWP). Marka celowo zrezygnowała z dwuletniej wyłączności na technologię przetwarzania OWP, aby inne marki mogły pójść jej śladem. więcej »

To pierwszy taki moment w historii perfum Chanel no5, kiedy zapach można kupić w nieco innej buteleczce, niż znamy. więcej »

Lila Moss-Hack niedawno obchodziła swoje 16 urodziny. Kiedy jest się córką supermodelki Kate Moss w prezencie urodzinowym nie dostajesz samochodu czy tortu, lecz udział w kampanii beauty Marc Jacobs. więcej »

KEVIN.MURPHY angażuje się w walkę z rakiem piersi w Polsce! W ramach akcji Loves Pink, procent z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów marki wesprze działania Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Produkty objęte akcją dostępne są w salonach fryzjerskich oraz na www.hair2go.pl więcej »

Każdy z nich wypróbowała na własnym organizmie. I na swoich najbliższych. Ryzykując zdrowie? Być może. O niemal każdym z nich mówiło się już setki lat temu. Ale zapomniano o nich z powodu coraz łatwiejszego dostępu do produkowanych masowo przez koncerny farmaceutyczne antybiotyków. Jednak naturalne antybiotyki cały czas istnieją. Są nie mniej skuteczne niż te z apteki, ale za to pozostawiają mniej skutków ubocznych, nie stwierdzono oporności na nie i w większości są dosłownie na wyciągnięcie ręki, bo na każdej kuchennej półce. „Naturalne antybiotyki” Claudii Ritter to kompendium odkrywanej na nowo wiedzy medycznej. więcej »

Bardzo długo makijaż przeznaczony był jedynie dla kobiet. Mężczyźni uważali to za “niemęskie”. Jednak wszystko się zmienia i coraz więcej mężczyzn dba o siebie, korzystając z różnych kosmetyków. Wystarczy zerknąć na YouTube, gdzie możemy znaleźć mnóstwo tutorialów i wskazówek dla Panów. więcej »

Nowy Jork to z całą pewnością najbardziej kosmopolityczne miasto na świecie, które nigdy nie zasypia i nieustannie tętni życiem. To centrum mody, kultury, sztuki i rozrywki. Zachwyca wielokulturowością, otwartością i kolorem. Każdy pragnie tu być! To właśnie Nowy Jork stał się inspiracją dla najnowszej kolekcji NEW YORK COLLECTION INDIGO by Natalia Siwiec. więcej »

Pochodzi ze smartfonu i niszczy skórę: potocznie nazywa się ją również światłem ekranowym lub ultra-niebieskim, zwłaszcza że świeci na niebiesko do fioletowego. Według badań przeprowadzonych w USA promieniowanie to odpowiedzialne jest za przedwczesne starzenie się skóry, a nawet zmienia DNA skóry i potencjalnie może się przyczyniać do raka skóry. więcej »

Jo Malone London to marka, która powstała w 1994 roku, a dzisiaj jest symbolem luksusu. Od 1999 roku znajduje się w portfolio marek Estee Lauder. więcej »

Panowie, bez względu na to czy macie normalną, wrażliwą czy dojrzałą skórę, czy też nosicie brodę - Bulldog przychodzi Wam z pomocą. Nagradzana brytyjska marka kosmetyków do pielęgnacji skóry Bulldog Skincare For Men jest już dostępna w Polsce, w sieci Rossmann. Wszystkie produkty zostały stworzone specjalnie do pielęgnacji skóry męskiej, aby prosto i efektywnie zająć się jej specyficzną problematyką. Na opakowaniu nie ma niezrozumiałego żargonu. Jeszcze w te wakacje Bulldog odwiedzi Wrocław, Łódź i Warszawę z mobilnym studiem, w którym profesjonalni barberzy zadbają o fryzurę i brodę wszystkich odwiedzających Bulldoga mężczyzn. więcej »

Historia Bleu de Chanel rozpoczęła się w 2010 roku, kiedy Jacques Polge wprowadził męską flankę marki w zapachowy XXI wiek. Powstała woda toaletowa o wertykalnej, ekstrawertycznej kompozycji, kładącej nacisk na wibracje i świeżość drewna cedrowego odświeżonego gorzkością grejpfruta i suchą nutą wetywerii. Twarzą zapachu został francuski aktor Gaspard Ulliel sfilmowany w ciemnoniebieskich barwach Nowego Jorku przez mistrza Martina Scorsese. Tematem przewodnim była piosenka The Rolling Stones „She Said Yeah”, która miała podkreślić bezkompromisowość i bunt. więcej »

Każda kobieta chciałaby tuż po przebudzeniu wyglądać doskonale. Świeża twarz, brak cieni pod oczami, włosy pełne objętości i nienaganny wygląd to nasze oczekiwania, których spełnienie wydaje się niemożliwe w natłoku codziennych obowiązków. Są jednak proste triki, które mogą pomóc spełnić te marzenia, bez dużego wysiłku, profesjonalnych zabiegów czy dużych funduszy. Co pomoże nam wyglądać pięknie rano, sprawdziła marka sleepless in Warsaw. więcej »

Każdy z nasz się zastanawia, kiedy należy nawilżać, a kiedy natłuszczaćskórę. Eksperci KOI Cosmetics odpowiadają na to pytanie. Krem nawilżający ma za zadanie nawilżyć (inaczej nawodnić) skórę, ale co to w rzeczywistości oznacza? więcej »
KONKURS
przejdź do działu KONKURSY »MODA

LOOK TYGODNIA
![[Look tygodnia] Emilia Clarke podczas SAG 2016](http://media.sophisti.pl/photologue/photos/cache/4ZE9ukwfnq6eAvQEDBngUR89EUYHarH1_beta_240.jpg)
NA TOPIE

BUTIK
