Felietony i Porady

Zaginione koty w kampanii Givenchy

Dodano 29 września 2017 02:09, przez Katarzyna Frąckowiak
Zaginione koty w kampanii Givenchy

Clare Waight Keller przez sześć ostatnich lat była dyrektor kreatywną w domu mody Chloe, teraz zajęła miejsce Riccardo Tisci. 1 października przedstawi swoją pierwszą kolekcję dla francuskiego domu mody Givenchy. Debiutując w nowym miejscu, jest pod wielką presją świata mody.

Od momentu, kiedy Clare Waight Keller została dyrektor artystyczną francuskiego domu mody Givenchy, wszystkie działania są owiane tajemnicą. Jedyna informacja, jaka pojawiła się w internecie to dość atrakcyjna kampania reklamowa autorstwa Stevena Meisel, w której głównymi bohaterami są koty ubrane w autorskie obroże Givenchy. 

W związku ze zbliżającym się pokazem mody Givenchy, w Paryżu, Mediolanie i Londynie zostały rozwieszone plakaty z wizerunkiem przepięknego czarnego kota i napisem “Wanted Cat”. O co chodzi z plakatami? Koty z plakatów chcą być znalezienie. Ponadto zachęcają ludzi do logowania się na stronę http://givenchy.com/wanted/ . Można tam wygrać bilety na wiosenny pokaz mody Givenchy. Niestety spośród wszystkich uczestników konkursu, zostaną wylosowane tylko trzy osoby, które będą mogły zobaczyć show na żywo. 

Pytanie, jakie się nasuwa to, dlaczego Givenchy przykłada tak dużą wagę do motywu kota. Czy francuski dom mody ma zamiar zrobić specjalną linię akcesoriów dla sierściuchów, np. obroże, które pojawiły się w kampanii? Czy Clare Waight Keller interpretuje słowo “cat walk” dosłownie? Niestety nie mamy żadnych informacji o krokach nowej dyrektor artystycznej, dlatego z niecierpliwością czekamy na pokaz mody Givenchy, który odbędzie się 1 października! 

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !